شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

آخرین پست سال 1394

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ
وقتی کاری انجام نمیشه حتما خیری توش هست
 
وقتی مشکل پیش بیاد حتما حکمتی داره
 
وقتی کسی رو از دست میدی حتما لیاقتت رو نداشته
 
وقتی تو زندگیت زمین بخوری حتما چیزی هست که باید یاد بگیری
 
وقتی بیمار میشی حتما جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده
 
وقتی دیگران بهت بدی میکنن حتما وقتش شده که تو خوب بودت خودت رو نشون بدی
 
وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش میاد حتما داری امتحان پس میدی
 
وقتی همه درها به روت بسته میشه حتما خدا میخواد پاداش بزرگی بابت صبر و شکیبایی بهت بده
 
وقتی سختی پشت سختی میاد حتما وقتشه روحت متعالی بشه
 
وقتی دلت تنگ میشه حتما وقتشه با خدای خودت تنها باشی
 
اسفند داره تموم میشه وقت کوچ کردن به فروردینه وقت بخشیدن و صاف کردن دله پس ببخش اگر با نگاهی صدایی یا زبانی بر دلت زخمی زدند پیشاپیش سال نو مبارک
  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

1395

آخرین پست سال 1394

سال نو مبارک

نوروز95

نظرات  (۷)

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه!

راستش این آخر سالی کلی سوال تو ذهنم بود ولی بعد خوندن این نوشته ها فهمیدم ذهنمو درگیر

چیزایی کرده بودم که جواب واضحی داشتن..!

ان شاالله توی سال جدید خوشحال تر و موفق تر از امسال باشین و بیشتر از همیشه به خدا نزدیک بشین

پیشاپیش عیدتون مبارک:)

یاعلی


پاسخ:
سلام، ممنون
منم سال خوبی رو برای شما و خانواده تون آرزو می کنم
  • بانوی شرقی
  • سلام.حرف از آخرینها دلگیره...
    وقتی دیگران بهت بدی میکنن حتما وقتش شده که تو خوب بودن خودت رو نشون بدی.چه سخت!ولی این روزا که خیلیا بدشدن خیلی دارم تمرینش میکنم.

    بخشش...:(

    پاسخ:
    سلام
    میتونی با خوب بودنت شرمنده شون کنی
    اینجوری میتونی شاهد به دست و پات افتادنشون باشی (البته به شرطی که هنوز یکم انسانیت توشون وجود داشته باشه)
  • بانوی شرقی
  • امیدوارم بتونی زندگیت رو زندگی کنی و از همه چی لذت ببری.خیلی رو این قضیه کار کن.بنظرم زندگی خیلی شیرین میشه وقتی نگاهمون زیبا باشه
    روزهای رفته سال را ورق میزنم...
    چه خاطراتی که هرگز تکرار نمیشوند،چه روزها که دلم می خواست تمام نشوندچه روزها که هر ثانیه اش یک سال زمان میبرد؛چه فکرها که آرامم میکرد وچه فکرها که ذره ذره روحم را فرسود؛چه لبخند ها که بی اختیار بر لبانم نقش بست وچه اشک ها که بی اراده از چشمانم سرازیر شد؛چه آدم ها که دلم را گرم کردند وچه آدم ها که دلم را شکستند وچه...
    وسهم یک سال دیگر هم 'یادش بخیر'میشود
    ،کاش ارمغان روزهایی که گذشت آرامشی باشد از جنس خدا، آرامشی که هیچ گاه تمام نشود... 
      هنوز زوده واسه تبریک سال نو:) روزهای پایانی سالتون خوش
    پاسخ:
    ممنون بخاطر متن زیباتون
    بله بله شما درست میگی، حالا ما تبریک گفتیم شما بزن تو ذوق ما
    عه، تو ذوقتون زدم؟ ببخشید:)
    منظورم از اینکه میگم زوده اینه  که سال 94تا آخر عمرمون دیگه تکرار نمیشه باید ازش استفاده کرد شاید اگه اینطور ی نگاه کنیم بیشتر قدر شو بدونیم 
    پاسخ:
    بله،حرفتون درسته
    سلام.سال نوی شماهم مبارک.براتون سالی سرشار از خوشی و لحظه به لحظه به یاد خدا بودن آرزو میکنم.
    پاسخ:
    ممنون
    گاهی دلم میخواهد بروم...یک گوشه بنشینم.پشتم را بکنم به دنیا...پاهایم را بغل کنم و بلند بلند بگویم...من دیگه بازی نمی کنم...[ناخوش]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی