شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

از دست ندینش :D

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ق.ظ

 

 

مخاطب خاص: عجقم املوز چکالا کلدی..!؟!
من: عاپو سیرو جقی لا جیلی..!!
مخاطب خاص: یعععنی چی..؟!!!!
من: یعنی سیگلا قیلی غارلو ...!!!!!
مخاطب خاص:اصن ولش کن.. بیا بحثو عوش کنیم..!!!.
من:..(آخیش بالاخره درستش کردم)...(:

 

 

 

عطسه دختر: عتسی...

عطسه پسر: هاتشوبیسخلبوهووووووووطراشش !

 

 

 

امروز دوستم گفت چشماتو ببند میخوام ی چی بزارم تو دستت...
چشامو بستم و وقتی باز کردم اشک تو چشمام جمع شد...

باورتون نمیشه...یه پسسسسسسته کف دستم بود!!!!

فهمیدم این همون دوستیه که میشه در مواقع سختی بهش تکیه کرد....

 

 

فیزیک خیلی آسونتر میشد، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود!!!

 

 

پسر 24 ساله: عزیزم با من ازدواج میکنی؟
دختر 23 ساله: احمقِ عوضی! تو هنوز دهنت بوی شیر میده! گمشو! نه که ازدواج نمیکنم!
پسر بچه ی 5 ساله: با من اِشتواش میکنی؟ 
دختر23 ساله: وااااااای چه نازی تو! من قربونت بشم! آره که ازدواج میکنم فدات شم! 

 

 

 

مدت زمان مکالمات تلفنی:
پسر به پسر = 00:00:59
مادر به پسر = 00:10:30
پدر به پسر = 00:02:36
پسر به دختر = 01:15:01
دختر به دختر = 00:29:59
دختر به پسر = 00:00:05 (اونم میگه به من زنگ بزن و سریع قطع میکنه)

 

دقت کردین جمله ”تا 5 دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما و جمله ” تا 5 دقیقه دیگه خونه ام.” آقایون یه معنی رو میده...!!!

 

 

امام علی وسط نماز تیر از پاش درآوردن نفهمید. بعد مامانم وسط نمازش بلند میگه الله اکبر یعنی اون در یخچالُ انقدر باز و بستش نکن هیچی توش نیست ...!!!!

 

 

قابل توجه دوستان: ماشین عروس معمولا مالِ داماده!!!!!!!!!

 

تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!!نیشخند

 

 

همه ی خونواده نشستیم تو سالن دوستم زنگ میزنه خونمون با من حرف بزنه که مامانم گوشیو ور میداره:
- سلام عزیزم خوبی؟ چی؟؟ مگه سعید با شما نیومده شام بیرون؟ اون که خیلی وقت پیش از خونه رفته! شما خونه ای الان؟ پس پسر من کجاس؟ یعنی دروغ گفته منو پیچونده؟؟
دوستمم اون طرف هول کرده و یه سره داره واسه مامانم دروغ می بافه که من حالم بد شد و مجبور شدم برگردم خونه و این حرفا!
یعنی وقتی من گوشیو از مامانم گرفتم دیگه دوستم مرگ مغزی شده بود!
مامانم این طرف غش کرده از خنده!

 

یا گوشی هیچوقت گم نمیشه، یا اگه بشه حتما رو سایلنته

 

 

آگهی استخدام
شرایط عمومی لازم برای چوپان شدن:
چوب دستی، کتری، نره خر، بوقچه، خورجین، سه سال سابقه اقامت در روستا.
حداقل میزان تحصیلات: لیسانس
آشنایی کامل با رایانه + مدرک ICDL
آشنایی با یکی از زبانهای خارجه، ترجیحا عربی (جهت سر دادن اصوات هوی هی و...)
(داشتن سگ الزامیست)

 

 

 

 

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی