شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

برای دل خودم

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

خدایا!
    بی نگاه لطف تو، هیچ کار به سامان نمی رسد.
نگاهت را از من دریغ نکن.

 

خدایا!
    نگاهم را از غیر خودت بگردان و من را نگران خودت بگردان.

 

خدایا!
    در قیامت با چه رویی به چشمهای تو نگاه کنم که در مقابل عمری نعمت،جز گناه و معصیت نیاورده ام. شرمساریِ آن روز از هر عذابی دردناک تر است.دستم را بگیر.

 

خدایا خسته ام ،

از بد بودن هایم ...

از اینهمه تظاهر به خوب بودن هایی که نیستم .

از آفرینش کوهها و آسمانها و هستی که سخت تر نیست ...

خوبم کن ؛

فقط همین.


یا رب ، دعای خسته دلان را مستجاب کن ...


آمیـــــــــن یا رب العالمیـــــن

 

 

ای کاش یک بار خالصانه و از ته ته دل بتوانم این دعا را زمزمه کنم:

 

الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب


خدایا! تو آن گونه هستی که من دوست دارم، مرا آن گونه کن که خودت دوست داری!


 ودر آخر


فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایتان آرزو میکنم …

 

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

نظرات  (۹)

چه دعاهای قشنگی :-) آمین 
پاسخ:
:-)
  • بانوی شرقی
  • سلام.خیلی خیلی قشنگ بود.خدایا خوبم کن:(.آمین
    پاسخ:

    امین

    چشمانت را ببند به روی پلیدی ها..

    سربه زیرها انعکاس "آسمان"در زمین را می بینند که چشم دوختند به زمین!

    آسمان سال هاست که جای خداست

    و تنها محل "آرامش"...

    پاسخ:

    سربه زیرها انعکاس "آسمان"در زمین را می بینند

    خیلی زیبا بود

  • بانوی شرقی
  • آره خب سادس.مهم همون زحمتس...:)ممنون
    سلام آقای قادی،خوبین؟
     راجع به الکترولیت سدیم وخانه کاتدی واندی ومشخصات غشا اطلاعات کاملی میخوام هرچی توسایتا میگردم مطلب خاصی  پیدا نمیکنم،شما سایتی ومیشناسین که کمک کنه بهم یا اینکه چه چیزی مثلا چه کلمه ای  سرچ کنم بهتره، مقاله انگلیسی منظورم نیستا.
    پاسخ:

    سلام،ممنون،مطلب فارسی می خواین؟

    اگر فارسی میخواین،ممکنه مطالب دندون گیر و درست و حسابی ای پیدا نکنید،برای همین بهتره که انگلیسی سرچ کنید(تو سایت هایی مثل sciencedirectو.googleschularو...)،من تو ی گروه هستم،سوالتون رو مطرح کردم،اگر جوابی دریافت کردم براتون میذارم

    آره فارسی گوگل اطلاعات درستی نمیده ولی من فارسیشو لازم دارم خانه اندی سرچ میکنم عکس خونه اندی خواننده ومیاره برام، گوگل شوخیش گرفته:)
     ممنون خیلی لطف کردین
    پاسخ:
    خواهش میکنم:))))
    دعاهای قشنگی بود یه جور آرامش بخش ،
    واز نوشته ها معلومه ادم بدی نیستین که بخواین تظاهر به خوبی کنین 
    امیدتون به خدا باشه تما م خستگی ها از بین میره  : )
    پاسخ:
    ممنونم از شما،نظر لطفتونه
  • بانوی شرقی
  • سلام.تولدتون مبارک.البته یکم پیشاپیش.خواستم تو وبم براتون پست تبریک بذارم ولی نشد.گفتم لااقل بیام نظر بذارم.براتون بهترین ها رو ارزو میکنم.شاد و سلامت باشید
    پاسخ:

    سلام،ممنونم،زنده باشین

    سلام ،تولدتون مبارک 
    ایشالله همیشه شاد باشید:)
    پاسخ:

    سلام،ممنونم از لطف شما


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی