شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

جملات به یاد ماندنی

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

 

 

در این هیچ شکی نیست که جواب ابلهان خاموشیست
ماجرا وقتی غم انگیز می شود که این"ابلهان" سکوت شما را حمل بر "حرف حساب جواب !ندارد" می کنند

زمان هیچ وقت دردی را دوا نمیکند این ما هستیم که به درد عادت میکنیم...

 

 

وقتی سرشاراز لذت هستی قول نده ، وقتی غمگین هستی جواب نده ، و وقتی
خشمگین هستی تصمیم نگیر ، دوبار فکرکن وخردمندانه عمل کن

 

 

ای کاش در دنیا سه چیز وجود داشت:غرور,دروغ,عشق.
انسان با غرور میتازد,با دروغ می بازد و با عشق میمیرد.
"دکتر شریعتی"

 

 

من یاد گرفته ام ...
مهم نیست که در زندگی چه داری ،
بلکه مهم اینست که چه کسی را داری ... !

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم
تقصیرکسی نیست که اینگونه غریبیم
شاید که خداخواست که دلتنگ بمیریم

 

خواستم هرچه را که بـــــــــــــوی تو میداد بســوزانم ،
جــــانم آتــــــــش گــــرفــــت .

 

چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم....

 

سیلی واقعیت رو درست اون وقتی می خوری که وسط زیباترین رویا هستی...

 

اگــر کسی لخت شود به رگ غیرت همــه برمیخورد , امـا اگــر کســی لختــمان کند در نهایت ترس و تواضــع با وی همکــاری خواهیــم کرد

 

زندگی دشمن شما نیست، اما طرز فکرتان می تواند دشمن شما باشد

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

جملات به یاد ماندنی

نظرات  (۸)

سلام.خوبید؟
من اومدم.ولی خب معلوم نیس باز کی و کجا نت گیرم بیاددوباره بتونم سر بزنم بلاگفا.
خب تبریک میگم واسه خلاصی از بلاگفا.
داداشی ما چقدر هم که تغییر کردن نسبت به چند سال قبل!
پاسخ:

    سلام خوبم ممنون

چه دیر اومدین!!

منم خوشحال شدم تونستم بیام بلاگفا و بهتون سر بزنم.
اگر بتونم این چند وقت نت رو راه بندازم که میام....وگرنه که باید منتظر بمونید که برم مهمونی نت وسیستم داشته باشن.خخخخخخخ
پاسخ:

ای بابا...دلمون واسه تون تنگ میشه:)

پس زود به زود مهمونی برین

نه اتفاقا اصن اهل مهمونی رفتن هم نیستم.
پاسخ:
    اون دیگه از کم سعادتی ماست   
سیمین بهبهانی :
وصیت کرده ام بعد از مرگم؛ همراه من
دوتا فنجان چای هم دفن کنند!!
شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید...
بهرحال دلخوریها کم نیست ازبندگانش ...
همانهایی که بی اجازه واردشدند
خودخواهانه قضاوت کردند
بی مقدمه شکستند
وبی خداحافظی رفتند!
من دیگه دارم میرم خونمون.کار نداری آقا مهدی؟
پاسخ:
نه،برو ;)
مهمونی که دوس ندارم.اینجام چون خونه دایی خدا بیامرزه و با همه فامیلا فرق داره اومدم.ولی اگربتونم مودم رو درستش میکنم ومیام....تا سلامی دیگر بدرود.
پاسخ:
خدارحمتش کنه،باشه درستش کن بیا :)
خدا اموات شمارو هم بیامرزه.ایشالا.آخی چه حس غربت داشتین پس.خوشحالم که خوشحال شدی.
  • لبخنــــツ ـــد
  • سلام اقا مهدی
    خوب هستین ؟
    یه خبر خوب :
    یه سر به این صفحه بزنینhttp://mohajer.blog.ir/post/14

    انگار مهاجر مشکلش رفع شده شاید بتونین مطالبتونو از بلاگفا انتقال بدین

    سلام خوبین؟؟

    پست جالبی بود!مخصوصا خط از پایین سومیش..!

    راستی خیلی خیلی تبریک می گم

    فکر کنم به چیزی که می خواستین رسیدین!انشاالله ارشد رو هم باموفقیت پشت سر بذارین و خبر دکتراتون رو بذارین توی پروفایل!

    پاسخ:

    سلام

    ممنونم

    ان شاالله شما هم تو امتحانای پیش روتون به نتیجه ای که میخواین برسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی