شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

متن آهنگ لحظه ها از محمدرضا مشیری

جمعه, ۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۴ ق.ظ

خیلی آرامش صداش دلنشینه

اینم متن:

بسه این همه شکستن

دل به چشمای تو بستن

حیف از این عمری که رفته

منتظر به پات نشستن

دیگه طاقتی نمونده

من دیگه نایی ندارم

در و دیوار اتاقم

رو سرم هجوم میارن

لحظه های باتو بودن

حتی تو خیالمم جایی نداره

دو تا چشمای سیاهت

واسه من رنگی نداره

من که گفتم نمیتونم

نمیخوام با تو بمونم

برو رد شو بگذر از من

دوست دارم تنها بمونم

تو رو خواستم

بی بهانه بی هوس چه صادقانه

تو ندیدی که دل من بدون تو چه حالی داره

من نمیخوام حتی یه لحظه

تو رو با خودم ببینم

فکر نکن نیستی کنارم از غم دوریت میمیرم

فکر نکن نیستی کنارم از غم دوریت میمیرم

لحظه های باتو بودن

حتی تو خیالمم جایی نداره

دو تا چشمای سیاهت

واسه من رنگی نداره

من که گفتم نمیتونم

نمیخوام با تو بمونم

برو رد شو بگذر از من

دوست دارم تنها بمونم

 

 

اگه احیانا کسی خواست این آهنگو گوش کنه بگه واسه دانلود بزارمش

 

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

لحظه ها

متن آهنگ

متن آهنگ لحظه ها از محمدرضا مشیری

محمدرضا مشیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی