شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

نمونه سوال فصل سوم شیمی دهم + جواب

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۳ ب.ظ

 

جهت دریافت رایگان فایل pdf سوالات فصل سوم با جواب، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود رایگان pdf سوالات فصل سوم شیمی دهم + جواب

 

آدرس اینستاگرام: ghadi_chem_edu

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

نظرات  (۳)

  • مژگان فتحی
  • سلام و وقت بخیر ،

    میشه در مورد چگونگی طراحی سایت برام ی توضیح بدین؟

    تشکر

    پاسخ:
    سلام، سایت یا وبلاگ؟
    یک راهی برای پاسخ من بگذارید که توضیح بدم (ایمیل)
    سایت کمی هزینه داره اما وبلاگ بصورت رایگان ایجاد میشه
    سرویس دهنده های مختلفی هم هستن که شما میتونید از طریق اونها وبلاگ بسازید و محتوا تولید و منتشر کنید.
  • مژگان فتحی
  • سلام و وقت بخیر،

    من چون کارمند بیمه دانا  هستم و پست دارم و میخوام نماینده ها آموزش بیمه بدم ،احساس می کنم وبسایت برای بارگزاری اطلاعات خوبه...و اصلا فرصت این کار رو هم ندارم ،

    به همون سرویس دهنده ها رجوع کنم بهتره...

    خیلی ممنون از راهنمایی های شما...

    تشکر

    پاسخ:
    خواهش میکنم، موفق باشی

    بسیار عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی