شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

آپلود دوم

جزوه ی شیمی فیزیک آلی دکتر کیانمهر از دانشگاه تهران از اون گروه که گفته بودم  واستون آپلود کردم که میتونید برای دریافت رایگانش روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 دریافت رایگان جزوه ی شیمی فیزیک آلی دکتر کیانمهر از دانشگاه تهران

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

جزوه ی شیمی فیزیک آلی دکتر کیانمهر از دانشگاه تهران

نظرات  (۵)

  • بانوی شرقی
  • سلام روزتون مبارک
    پاسخ:
    سلام ممنونم
  • بانوی شرقی
  •  سلام.خب پس واسه شمام دلگیره ولی خب شما دوس هم ندارید.
    خب دوتاکار میشه انجام داد اول اینکه چتر داشته باشید همیشه.[نیشخند]دوم هم اینکه پیاده برید زیر بارون تا شیشه ماشینتون بخار نکنه[خنده][زبان]
    من قدم زدن تو بارون و خیس بارون شدن رو دوست دارم[لبخند]
    پاسخ:
    بله بله،ممنون بابت راهکار
    جزوه مفیدیه،ممنون
    پاسخ:
    :)
  • بانوی شرقی
  •  خواهش.حالا این از کدوم ممنون ها بود؟
    لبخندش که میگه ممنون واقعی بود.ولی خب ممکنه کنایه باشه[نیشخند]
    همونجور که من از الکی گفتم این راهکار رو[نیشخند]
    پاسخ:

    اینم الکی بود دیگه!!

  • بانوی شرقی
  • میتونم تهدید میکنم[رضایت][خونسرد]
    میتونم و نمیخوام [نیشخند]
    سعی میکنم یادم نره از این ببعد ادرس بذارم
    پاسخ:

    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی