شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

دانلود آهنگ ایران من از متین دو هنجره

سه شنبه, ۶ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۰ ق.ظ

یه آهنگ از متین دو هنجره گوش میکردم که متنش به این شکله:

ایران من ایران من

با مردم ویران من

مردمی سختی کشیده با این همه دنیای غم

کشوری که 5 درصد توی اون خوشحالن

95 درصد توی اون می نالن

95 درصد توی اون می نالن

من خودم بچه پایین شهرم

همه جوره دردا رو می فهمم

همه جوره دردا رو می فهمم

من دلم خونه از این دنیایی

که شده قتلگاه رویایی

که شده قتلگاه رویایی

من از اینجا خستم

به تو من دلبستم

چه شبی آید من

به تو می پیوندم

من از اینجا خستم

به تو من دلبستم

چه شبی آید من

به تو می پیوندم

خیلی قشنگه (البته به نظر من)

واستون آپلود کردم

اگه خواستین دانلود کنین

 

 دانلود

 

لطفا منو از نظرات خودتون دریغ نفرمایید

 

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

دانلود آهنگ ایران من از متین دو هنجره

نظرات  (۱)

سلام دوست عزی اهن وترانه فوق العادست ممنون بابت پستت
؛)
محمد از تهران.پیروزی😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی