شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

من هیچگاه به نبودنت خو نخواهم گرفت!

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 

 

خورشید مرده بود آن روز....

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

نظرات  (۹)

هعیییییی خدا رحمت کنه پدرتونه....روخشون شاد...به بنده هم سری بزنید
  • زهرا دلآرام
  • خدارحمتشون کنه اللهم صل علی محمد وال محمد
  • بانوی شرقی
  • سلام.خدا رحمتشون کنه.روزای سختی بود اون روزا.ان شاالله روحشون قرین شادی باشه.و ان شاالله خدا مادرتون و خانوادتون رو براتون سلامت نگه داره.
    یه چیزهایی همیشه میمانند بالای طاقچه ذهن آدمی،  مثل نقش چشم ها،  بوسه ها،  مثل لبخند،  مثل عطری که سال ها بعد از رفتن صاحبش مانده روی بالش،  مانده روی لباس،  مانده توی مشام وچقدر از این مانده ها میتوان نوشت وگاه حرف هاییست که ارزششان به نگفتن است... 
    خدا رحمتشون کنه 

    پاسخ:

    ممنونم فاطمه خانم

     "وگاه حرف هاییست که ارزششان به نگفتن است... "

    متن خیلی قشنگی بود

    آره منم خیلی دوسش دارم
    آره دوسش دارم خیلی، خواهش میکنم
    آره دوسش دارم خیلی، خواهش می کنم
    پاسخ:

           از 3 بار تکرارش متوجه شدم که خیلی دوسش دارین

    ;)

    اخه اینجا ثبت نمیشد ,خب یکیشو میذاشتین , سه بار !!!! :)
    پاسخ:
    نه دیگه,هر٣تاشو گذاشتم
  • لبخنــــツ ـــد
  • سلام آقا مهدی
    خدا رحمتشون کنه ..


    بابت تبریکتون هم ممنونم :)
    پاسخ:
    ممنون ، خواهش می کنم      

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی