شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

نمایش احساس

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ

اگه دیدی چیزی آخرش خوب تموم نشد، بدون آخرش نیست.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مترسک گفت : گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند ، وگرنه من تشنه عشق پرنده ای بودم که سهمش از من گرسنگی بود ......

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

آغوشت غاریست …که وسوسه میکند همه را برای پیامبر شدن ...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

حس رهائی در

اســـــارت ...

آغوش تنگ توست

دلم حبس ابد میخواهد

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چمدانها همیشه
منتظر رفتنند ... . . . 
اگر آمدی دست خالی بیا !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

'در آغوش خودم هستم ... 
من خودم را در آغوش گرفته ام ! 
نه چندان با لطافت ... 
نه چندان با محبت ... 
اما وفادار ... وفادار ...!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دوست داشتن

ربطی به دیدن ندارد

آدم ها خدا را هم

دوست دارند هنوز ...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دلتنگی هایم را

به بند میکشم

شاید روزی

لایق گریبانت شوند .!!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اندامت
"رعنا"

چشمهایت
"شهلا"

صورتت
"فریبا"

طعم ات
"شیرین"

لبانت
"عسل"
.
.
.
.
وای!!
رحم کن دختر 
چند نفر به یک نفر...!!!؟؟
(بهرنگ قاسمی)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید:
باید ترک کنم!
سیگار را٬
خانه را٬
زندگی را٬ 
و باز پکی دیگر!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

بیــــــــــدار شو ,
من همانم که برای بودنم
سالها بی خواب بودی !

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

عکس عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی