شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

آموزش شیمی و علوم

شیمی کَده

تمام مطالب این وب تقدیم به روح آسمانی پدرم که یادش پرچم صلحیست به وقت شورش دلتنگی...

شرح پریشانی

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دوستان، شرح پریشانی من گوش کنید                         داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه بی سر و سامانی من گوش کنید                         گفتگوی من و حیران من گوش کنید

                                    شرح این  آتش جان سوز  نگفتن  تا کی؟

                                    سوختم ،سوختم، این راز نهفتن تا کی؟

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم                         ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

عقل و  دین باخته دیوانۀ رویی بودیم                         بستۀ سلسلۀ سلسله مویی بودیم

                                    کس درآن سلسله غیر من و دل،بندنبود

                                    یک گرفتار از این جمله  که هستند  نبود

نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت                        سنبل پر شکنش هیچ گرفتار نداشت

این همه مشتری و گرمی بازار نداشت                          یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت

                                    اول آن کس که خریدار شدش من بودم

                                    باعث  گرمی  بازار  شدش  من  بودم

عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او                         داد رسوایی من شهرت زیبایی او

بس که دادم همه جا شرح دل آرایی او                         شهر پر گشت ز غوغای تماشایی او

                                    این زمان ،عاشق سر گشته فراوان دارد

                                    کی سر برگ من بی سر و سامان دارد

                                                                                             ((وحشی بافقی))

  • .::::. مـــــــــهـــــــــدی قــــــــــادی.::::.

شرح پریشانی

وحشی بافقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی